Biuletyn Informacji Publicznej

Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zasiłek szkolny
Data utworzenia
2015-08-20
Opis

Realizacja zasiłku szkolnego odbywa się zgodnie z:

  • Ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r. poz. 2230 oraz z 2023 r. poz. 1234)
  •  oraz Regulaminem udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym na terenie Gminy Lubartów stanowiącym załącznik do uchwały nr XVIII/129/08 z dnia 29 września  2008  Rady Gminy Lubartów

 

WNIOSEK NALEŻY ZŁOŻYĆ W URZĘDZIE GMINY LUBARTÓW

(pokój 29)
DO DWÓCH MIESIĘCY OD DNIA WYSTĄPIENIA OKOLICZNOŚCI

Zasiłek szkolny może być przyznany w formie świadczenia pieniężnego na pokrycie wydatków związanych z procesem edukacyjnym lub w formie pomocy rzeczowej o charakterze edukacyjnym

Zasiłek szkolny może być przyznany w przypadku:

  • śmierci rodzica lub prawnego opiekuna;
  • klęski żywiołowej;
  • wydatków związanych z długotrwałą chorobą (ucznia, czy w rodzinie);
  • innych, szczególnych okoliczności.

Do ubiegania się o zasiłek szkolny uprawnieni są wszyscy uczniowie, którzy spełniają łącznie następujące kryteria:

  • mają miejsce zamieszkania na terenie Gminy Lubartów,
  • w rodzinie zaistniało w/w zdarzenie.

Osobą z ramienia Urzędu Gminy ds. stypendiów i zasiłków szkolnych jest:

  • Anna Rola tel. 81 855 23 57

Interesanci w sprawach zasiłków szkolnych przyjmowani są w Urzędzie Gminy - w Samorządowym Zespole Administracyjnym Szkół ul. Lubelska 18A w Lubartowie, codziennie w godz. 7.15 - 15.15

Załączniki
doc pobrano: 13 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kożuch Paulina
Dodano do BIP dnia: 2015-08-20 08:33:44