Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówRealizacja zasiłku szkolnego odbywa się zgodnie z:
- Ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r. poz. 2230 oraz z 2023 r. poz. 1234)
- oraz Regulaminem udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym na terenie Gminy Lubartów stanowiącym załącznik do uchwały nr XVIII/129/08 z dnia 29 września 2008 Rady Gminy Lubartów
WNIOSEK NALEŻY ZŁOŻYĆ W URZĘDZIE GMINY LUBARTÓW
(pokój 29)
DO DWÓCH MIESIĘCY OD DNIA WYSTĄPIENIA OKOLICZNOŚCI
Zasiłek szkolny może być przyznany w formie świadczenia pieniężnego na pokrycie wydatków związanych z procesem edukacyjnym lub w formie pomocy rzeczowej o charakterze edukacyjnym
Zasiłek szkolny może być przyznany w przypadku:
- śmierci rodzica lub prawnego opiekuna;
- klęski żywiołowej;
- wydatków związanych z długotrwałą chorobą (ucznia, czy w rodzinie);
- innych, szczególnych okoliczności.
Do ubiegania się o zasiłek szkolny uprawnieni są wszyscy uczniowie, którzy spełniają łącznie następujące kryteria:
- mają miejsce zamieszkania na terenie Gminy Lubartów,
- w rodzinie zaistniało w/w zdarzenie.
Osobą z ramienia Urzędu Gminy ds. stypendiów i zasiłków szkolnych jest:
- Anna Rola tel. 81 855 23 57
Interesanci w sprawach zasiłków szkolnych przyjmowani są w Urzędzie Gminy - w Samorządowym Zespole Administracyjnym Szkół ul. Lubelska 18A w Lubartowie, codziennie w godz. 7.15 - 15.15
Dodano do BIP dnia: 2015-08-20 08:33:44