Deklaracja dostępności
Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.szaszlubartow.bip.lubelskie.pl.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Na stronie znajdują się pliki do pobrania. Nie wszystkie pliki są w pełni dostępne. Część dokumentów umieszczona jest w formie skanów.
W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres mailowy lub dzwoniąc do nas.
Na stronie nie została zamieszczona informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR) oraz nie ma informacji o naszej działalności w języku migowym (PJM).
Treści nieobjęte przepisami
Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. mogą nie być dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Anita Kusio — mejlowo oswiata@gmina-lubartow.pl lub telefonicznie 818545917.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
Anita Kusio – Dyrektor Samorządowego Zespołu Administracyjnego Szkół w Lubartowie,
Adres: ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów,
mejl: oswiata@gmina-lubartow.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ma siedzibę na pierwszym piętrze budynku Urzędu Gminy Lubartów znajdującym się przy ulicy Lubelskiej 18A w Lubartowie, kod pocztowy 21-100.
Sprawy są załatwiane w godzinach pracy jednostki, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15 – 15:15.
Budynek jest dobrze oznaczony. Nazwa i adres są umieszczone w miejscu widocznym i łatwo zauważalnym.
Do budynku prowadzą dwa wejścia: wejście główne od ul. Lubelskiej, do którego prowadzą schody, oraz wejście od ul. Legionów dostępne z poziomu chodnika. Drzwi otwierane ręcznie na zewnątrz.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Drzwi bez mechanizmu automatycznego otwierania.
Bezpośrednio na parterze budynku przy wejściu od ul. Legionów po lewej stronie znajduje się punkt podawczy; blat punktu podawczego nie jest obniżony – istnieje możliwość obsługi przy stoliku obok punktu podawczego.
Budynek urzędu jest piętrowy, nie ma windy. W budynku znajdują się schody z poręczami prowadzące na pierwsze piętro i na kondygnację -I.
Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze. Korytarze są bezkolizyjne, nie posiadają progów, mają czytelny i intuicyjny układ. Dla osób na wózkach inwalidzkich są one dostępne.
Także korytarze na I piętrze są bezkolizyjne, nie posiadają progów, mają czytelny i intuicyjny układ, jednak ze względu na brak windy są one niedostępne dla osób na wózkach inwalidzkich. Osoby z niepełnosprawnością ruchową mogą na parterze Urzędu skorzystać z pomocy pracowników Biura Podawczego i skontaktować się z właściwym pracownikiem Samorządowego Zespołu Administracyjnego Szkół w Lubartowie – pracownik schodzi na parter do takiej osoby i zapewnia obsługę w danej sprawie. Pracownicy są przygotowani, aby obsłużyć osoby w pełnym zakresie zadań realizowanych przez jednostkę na parterze budynku.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
Nie ma przewijaka.
Miejsca parkingowe znajdują się po zachodniej stronie budynku Urzędu od ulicy Legionów (w tym jedno miejsce dla niepełnosprawnych).
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Deklarację dostępności: w zakresie dostępności architektonicznej zaktualizowano w dniu 01.04.2021 r.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W celu skorzystania przez osoby zainteresowane z pomocy tłumacza języka migowego prosimy o kontakt:
- poprzez inną osobę, telefonicznie pod nr 81 8545917 lub 81 8552357,
- mailem na adres: oswiata@gmina-lubartow.pl.
Osoby zainteresowane pomocą tłumacza powinny zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się w sposób określony powyżej, co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Wcześniejsze wskazanie sprawy, ułatwi i przyspieszy jej załatwienie.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
W budynku w biurze podawczym jest pętla indukcyjna.
Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://szaszlubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=64